Polityka zwrotów i refundacji

Zakupione, ale nie spersonalizowane lub wysłane (Anulowanie):

W naszym sklepie wszystkie towary są szyte na zlecenie klienta, nie posiadamy prefabrykowanych towarów. W związku z tym zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Art. 38. ust. 1 pkt 3 klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w przypadku gdy produkt został uszyty zgodnie ze zleceniem klienta. Jednak w trosce o klienta i wysoką jakość obsługi przygotowaliśmy politykę zwrotów i refundacji: Twoje zamówienie zostanie przekazane do szycia tak szybko, jak to możliwe po zakupie, w ciągu 3 godzin od złożenia zamówienia, możesz poprosić o anulowanie. Otrzymasz wtedy pełen zwrot zapłaconej kwoty.

Produkt został spersonalizowany/wysłany/dostarczony, ale nieużywany:

W ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia możesz zażądać zwrotu pieniędzy.

W przypadku produktów personalizowanych, produkt zostanie przygotowany do personalizacji w ciągu 6 do 12 godzin od złożenia zamówienia. Ze względu na specyfikę produktu spersonalizowanego, po zakończeniu personalizacji, w przypadku ubiegania się o zwrot pieniędzy, zostanie pobrana opłata manipulacyjna w wysokości do 60%. (jest ona potrącana z refundacji).

Dla 60% restocking fee, proszę zrozumieć, że wszelkie spersonalizowane przedmioty nie są w stanie być odsprzedane, jeśli zdecydowałeś się na zwrot pieniędzy, proszę odrzucić ten pakiet, gdy nadejdzie. Po zwróceniu pakietu do nas, przekażemy przedmiot w twoim imieniu lub imieniu twojej córki dzieciom w biednych górskich obszarach Polski. Opłata za przywrócenie do stanu pierwotnego, którą zaoferowałeś, pokryje koszty wysyłki i pomoże nam szerzyć miłość do świata.

***Produkty, których personalizacja polegała na wyhaftowaniu większej ilości danych niż imię, np. data urodzenia, waga, wzrost itp. nie nadają się do przekazania do szpitali, domów dziecka lub do fundacji opiekujących się ubogimi dziećmi i uchodźcami, taki produkt (produkty) nie podlega zwrotowi ani refundacji po złożeniu zamówienia, chyba że produkt (produkty) jest wadliwy przed otrzymaniem.

Używane produkty:

Nie oferujemy zwrotów z wyjątkiem EKSTREMALNYCH przypadków zepsucia/nieprawidłowego działania.

Klient musi wysłać e-mail do sklepkuppanmisia@gmail.comw celu uzyskania autoryzacji zwrotu przed wysłaniem jakiegokolwiek produktu z powrotem do minkypinky.com. Albo zwrot pieniędzy nie zostanie wydany i klient będzie musiał zapłacić za wysyłkę, aby uzyskać przedmiot z powrotem, lub poświęcić przedmiot.

Jeśli Twój zatwierdzony zwrot przejdzie naszą kontrolę, możesz otrzymać wymianę lub zwrot pieniędzy. Możesz wysłać przedmiot na poniższy adres:

(Prosimy o kontakt z sklepkuppanmisia@gmail.com w celu uzyskania najbliższego adresu zwrotnego w Państwa okolicy).

Proszę wysłać nam powiadomienie po wysłaniu przedmiotu i musisz podać numer śledzenia. Po otrzymaniu wysłanego przedmiotu i sprawdzeniu, że jest on w dobrym stanie, wymienimy go lub zwrócimy Ci pieniądze. Zostanie to wydane w ciągu 2 dni.

Spóźnione lub brakujące refundacje.

Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe. Następnie skontaktuj się z operatorem karty kredytowej, może minąć trochę czasu zanim Twój zwrot zostanie oficjalnie zaksięgowany. Następnie skontaktuj się z bankiem. Często jest trochę czasu na przetworzenie, zanim zwrot zostanie zaksięgowany. Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś swojego zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem sklepkuppanmisia@gmail.com.

Roszczenia z tytułu uszkodzenia przesyłki

Jesteśmy dumni z naszych produktów, ale nie możemy kontrolować wysyłki. W niektórych skrajnych przypadkach otrzymany przedmiot może zostać uszkodzony podczas transportu, dlatego przy odbiorze należy sprawdzić, czy przedmiot jest w dobrym stanie. Jeśli coś złego niestety się stanie, prosimy o dostarczenie nam zdjęcia lub filmu i skontaktowanie się z nami pod adresem contact@minkypinky.com. Uwaga: nie będziemy przyjmować reklamacji dotyczących uszkodzeń przesyłki później niż 7 dni od otrzymania produktów.